Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

ZSSK dá na podporu informačného systému vyše 2 milióny eur

Bratislava by mala mať od decembra tohto roka opäť medzinárodné vlakové spojenie medzi Petržalkou a Rajkou a Győrom v Maďarsku. Ilustračné foto: SITA/Marko Erd

Železničná spoločnosť Slovensko uzavrela príslušnú zmluvu o službách na podporu informačného systému IKVC so spoločnosťou Enterprise Services Slovakia s platnosťou do konca budúceho roku. 

Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. (ZSSK) plánuje vynaložiť na služby podpory prevádzky a aplikačnej podpory informačného systému IKVC (inovované komplexné vybavenie cestujúcich) maximálne 2,22 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty (2,66 mil. eur vrátane dane). Štátny osobný vlakový dopravca uzavrel príslušnú zmluvu o službách s bratislavskou spoločnosťou Enterprise Services Slovakia, s. r. o. (pôvodne Hewlett-Packard Slovakia, s. r. o.) s platnosťou do konca roku 2018.

Ako vyplýva zo zmluvy zverejnenej v Centrálnom registri zmlúv, účinnej od 24. januára, pevná suma odmeny počas trvania zmluvy predstavuje 2,21 mil. eur, pričom jej celková výška na jeden rok je zhruba 1,11 mil. eur bez dane. Zvyšná pohyblivá časť odmeny bude závisieť od rozsahu požadovaných, resp. poskytnutých služieb.

Poskytovateľ služieb má k systému IKVC vyhradené právo na úpravy a opravy

Spoločnosť Enterprise Services Slovakia dodala ZSSK informačný systém IKVC na základe rámcovej zmluvy z mája 2004. Štátny dopravca v nadväznosti na túto zmluvu obstaráva poskytovanie služieb aplikačnej podpory a podpory prevádzky zahŕňajúcich zmeny IKVC. Poskytovateľ týchto služieb má k tomuto informačnému systému ako autorskému dielu vyhradené právo na úpravy a opravy.

Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. vznikla ako samostatný osobný dopravca začiatkom roku 2005. Je jednou z troch nástupníckych spoločností bývalých jednotných železníc. Má základné imanie 212,44 mil. eur a jej jediným akcionárom je štát v zastúpení Ministerstva dopravy a výstavby SR. Spoločnosť vykonáva osobnú dopravu vo verejnom záujme na základe objednávky štátu a od decembra 2016 prevádzkuje komerčné InterCity vlaky bez podpory štátu.

 

Odporúčané články

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 25. januára 2017Zdroj SITA

Odporúčame

Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...